пятница, 21 июня 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: я зрозуміла яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора, яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів, уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Пришла до висновку, що необхідно  переконатися в тому, що визначені критерії  відповідають сформульованим навчальним цілям;

Необхідно обмежити кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий