Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме: я зрозуміла яким чином я можу ефективніше навчати учнів
відповідно до їх потреб, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора,
яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу
самостійного навчання учнів, уміння розумно поставити запитання – це основа
якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з
тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого
життєвого досвіду.
Пришла до
висновку, що необхідно переконатися в
тому, що визначені критерії відповідають
сформульованим навчальним цілям;
Необхідно обмежити
кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних,
неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх
від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий