Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме я
зрозуміла як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як
я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Я дійшла
висновку, що перехід до процесу
навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів,
і з боку вчителів, вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути
навички самоспрямованості.
Пришла до
висновку, що необхідно переконатися в
тому, що визначені критерії відповідають
сформульованим навчальним цілям;
Необхідно обмежити
кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних,
неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх
від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий