пятница, 21 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме я зрозуміла як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Я дійшла висновку, що перехід  до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів, вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.

Пришла до висновку, що необхідно  переконатися в тому, що визначені критерії  відповідають сформульованим навчальним цілям;

Необхідно обмежити кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий