пятница, 21 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.
Крім цього я зрозуміла, що  потрібно  визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Пришла до висновку, що необхідно  переконатися в тому, що визначені критерії  відповідають сформульованим навчальним цілям;

Необхідно обмежити кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий