Цей модуль
допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»,
а саме: оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що
будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті
навчальної теми, так і на навичках 21 століття.
Крім цього я
зрозуміла, що потрібно визначити рівень розуміння учнями теми, їх
знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове
оцінювання;
Пришла до
висновку, що необхідно переконатися в
тому, що визначені критерії відповідають
сформульованим навчальним цілям;
Необхідно обмежити
кількість критеріїв до необхідних, уникати використання незрозумілих, неточних,
неконкретних слів, продумувати порядок критеріїв, проранжувати і записати їх
від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий